310 På jobbet...

...nu är jag tillbaka på jobbet efter ett möte som inte var så konstruktiv från min sida, till mitt försvar får jag väl skylla på bruna bönor och fläsk, åt nog alldeles för mycket och känner mig jättetrött, behöver nog inte äta förrän imorgon antar jag..
Hade börjat att skriva detta inlägg förut men av någon anledning hade jag loggats ut så när jag klickade på spara utkast så var jag utloggad och ingenting var sparat, kul va?
När jag loggade in mig på bloggkoll.se, så hade jag fått 23 nya inlägg från er, och det tar lite tid att skriva kommentarer til i alla fall en del av dessa, ibland fattar jag inte hur ni kan skriva så mycket....
Har några minuter över nu så jag tänkte att jag kunde ge ifrån mig ett litet livstecken i alla fall, men jag ska försöka att återkomma flera gånger under kvällen, om möjlighet finns, tills dess....

Vi hörs/syns
Kram


Kommentarer
Postat av: Tessa

Så man kan säga att du har varit i paltkoma nästan fast i bön koma då...:-) det är obehagligt att bli så där mätt så man inte kan tänka på något annat...

2008-10-07 @ 18:50:32
URL: http://tesza.bloggspace.se
Postat av: LillaNisse

>Tessa:Tog mig faktiskt en promenad när jag hade matrast istället för att äta, känner mig fortfarande mätt men piggare.



Kram

2008-10-07 @ 18:53:22
URL: http://lillanisse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0