309 Nyvaken...

...har precis vaknat efter en bra natt, ja, har sovit jättebra alltså, sen att få vakna till solsken gör ju inte saken sämre.
Det första jag gjorde när jag klivit upp var att starta dator'n, tv'n och sedan toabesök, hittade 12 nya uppdateringar från er mina vänner, ni har väl fått några kommentarer, alla mina bloggvänner hade inte uppdaterat ännu, hoppas att det finns naturliga orsaker till det.
Jag har bestämt mig för att ta mig en promenad upp till sjukhuset för  att hälsa på pappa och mormor A, innan jag börjar att jobba, måste väl ge mig iväg snart då, bara att gå fram och tillbaka dit tar väl 1 1/2 timme och sedan ska jag ju vara där en stund också.
Jag frågade M om vi skulle gå på Nipan och äta bruna bönor och fläsk innan jag börjar att jobba, men om jag ska vara ärlig  så minns jag inte vad vi bestämde, får väl ringa honom.
Har väl berättat att jag jobbar till 22:00 ikväll, och när  jag börjar idag så hinner jag bara till jobbet så ska jag sitta med på ett möte på ungefär 1 timme, så förvänta er inte så många inlägg från mig förrän sen eftermiddag.
Hoppas att ni får en trevlig tisdag och att ni har lika fint väder som vi verkar ha.
Bäst att sätta igång nu då, men jag återkommer, men det kan dröja några timmar innan jag är här igen, tills dess...

Vi hörs/syns
Kram

Kommentarer
Postat av: A

Åh, vad gott med bruna bönor =)



Hoppas du får en bra dag på jobb...

Kram

2008-10-07 @ 11:34:33
URL: http://amittilivet.blogg.se/
Postat av: Tessa

Mannen som går och går kommer du bli kallad för snart :-D Jag retas endast för jag är avis för att du är så duktig! Ha en fin dag!

2008-10-07 @ 13:32:56
URL: http://tesza.bloggspace.se
Postat av: ejmis

Vilken tid börjar du jobba när du jobbar till 22.00?

2008-10-07 @ 14:12:06
URL: http://ejmis.blogg.se/
Postat av: LillaNisse

>A:Det var jättegott, du skulle bara veta...

>Tessa:Mannen, tack för det, så länge som du inte kallar mig för gubbe. Ha en bra dag själv.

>Ejmis: Då börjar jag 13:45 och jobbar egentligen till 22:15-



Kram

2008-10-07 @ 15:27:54
URL: http://lillanisse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0