305 At home...

...så nu är jag hemma igen, har varit och hämtat Z och skjutsat hem henne, hon var faktiskt väldigt tacksam för att hon hade fått skjuts, tror hon var trött efter träningen.
Sedan jag kom hem har jag gått igenom bloggkoll.se, hade 22 nya inlägg från er som jag var tvungen att läsa igenom, har väl kommenterat en del som vanligt, ni ser väl själv vilka som fått kommentarer från mig.
Ibland får jag mail från nån av mina bloggkompisar, ibland passar det bättre med kommunikation via mail än via bloggen, som jag sagt tidigare så kan man inte skriva precis vad som helst på bloggen utan att censurera lite, man vet ju inte vem som läser och hur de tolkar saker man skriver, och det som skrivs i ett mail till mig är mellan mig och den som mailat mig, ingen annan har insyn i det eller har någonting med det att göra....SEKRETESS, det  har ni väl hört tidigare på den här bloggen?
Samtidigt är skriven kommunikation svår, det är svårt att ge råd, stötta, trösta och visa hur mycket man bryr sig när man inte befinner sig på samma ställe utan via internet, med en massa bokstäver....skulle ju hellre hålla om er eller ge er en kram för att visa att jag bryr mig, det är ju lite mer påtagligt
Hoppas att mina svar hjälper er lite i alla fall....

Vi hörs/syns
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0