304 Humör...

...till slut ordnade det upp sig med schemat, pratade med hon som är ansvarig för bemanning och hon kunde inte riktigt förstå varför det blev fel på ett pass för mig.
Tror att hon skulle felanmäla detta till supporten.
Så arbetsdagen slutade väl i dur, kan man säga, kunde ju gå hem vid 15:30 som jag hade tänkt mig, gick direkt hem ifrån jobbet.
Var tvungen att hämta någonting innan jag tog min promenad, satte av emot stan efter det.
Hade nästan hunnit ner på stan när M och N ringde och frågade om jag ville följa med den på en möbelaffär, de skulle kolla på en eller flera soffor, jag gick själv runt och kollade även om jag inte är ute efter någonting, N kunde inte bestämma sig för vilken hon ville ha.
Eftter detta så skulle de till pappa och mormor A, jag följde med till sjukhuset och därifrån tog jag mig en promenad hem, fick alltså fortsätta där jag blev avbruten tidigare.
Innan jag kom hem gick jag på Ica för att handla lite, träffade en arbetskompis där som jag stod och surrade med under tiden vi köade.
När jag kom hem hade jag tänkt mig att jag skulle laga mat, hade ju inte ätit sedan lunch, men precis innan jag skulle påbörja matlagningen så ringde det på dörren, det var min granne C som ville lämna några böcker, hon har lånat några böcker av mig och ville lämna in en av dessa.
Hennes dotter hade skickat med en bok som hon tyckte att jag skulle läsa, har fått låna några böcker av henne tidigare och den här var samma sorts bok.
När hon hade gått så fortsatte jag med matlagningen,  har precis ätit pytt i panna med stekt ägg och rödbetor, det var jättegott.
Nu har jag diskat undan efter maten och måste åka och hämta Z hos en kompis, hon sms'ade förut och frågade om skjuts och eftersom jag gärna inte vill att hon är ute och går ensam på kvällarna så hämtar jag henne gärna, men jag återkommer snart, tills dess...

Vi hörs/syns
Kram

Kommentarer
Postat av: Tessa

Bra att det ordnade upp sig med chemat... Ja du Nettan och hennes soffor, men snart är det dags för köksbord igen så det är bara att hänga med ;-)

2008-10-06 @ 21:43:42
URL: http://tesza.bloggspace.se
Postat av: LillaNisse

>Tessa:Jag kunde inte ha sagt det bättre själv, det var som du tog orden ur mun på mig.



Kram

2008-10-06 @ 21:47:54
URL: http://lillanisse.blogg.se/
Postat av: A

Japp.. JAg är så lång =)

2008-10-06 @ 22:02:03
URL: http://amittilivet.blogg.se/
Postat av: LillaNisse

>A:det är annat än en sån liten skit som jag...



Kram

2008-10-06 @ 22:07:29
URL: http://lillanisse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0