303 Fika...

...rast just nu. Kom på att jag måste lägga schema för november, det är sista dagen för att göra detta idag, fattar inte varför man sparar allt till sista stund.
Givetvis blir det problem med programmet nu när jag ska göra det, systemet fattar inte hur jag vill jobba, jävla skit.
Systemet säger att jag har för kort nattvila, men om jag jobbar till 22:00 så ska jag kunna börja 12:00 dagen efter utan problem, men just nu fattar inte systemet detta.
Har försökt att få tag i hon som kan det här, men just nu är hon som uppslukad av jorden, eller vad är det man säger?
Så, nu sitter jag här med en kopp te och retar upp mig, en del säger att det inte är bra för blodtrycket att reta upp sig, men jag har ju inget problem med blodtrycket, är väl den enda i släkten som inte har det.
Hade ju tänkt flexa ut 15:30 idag men nu vet jag inte om jag kan göra det om jag inte får hjälp med detta snart.
Ska väl ta mig en promenad på stan kanske, frågade N om vi skulle göra sällskap, men hon "skulle lyssna på en bok", jaja, sällskapet dög väl inte, men jag klarar mig nog själv, tror att hon är rädd för att jag ska gå för fort för henne, men jag går inte fort men jag kan gå mycket och länge, och när jag skriver gå menar jag promenera, inte nåt annat dumt.
Ska gå och kolla om hon finns på plats nu, men jag återkommer senare igen, förhoppningsvis på bättre humör då, tills dess...

Vi hörs/syns
Kram

Kommentarer
Postat av: Susanne

Ojsan, det riktigt osar om ditt inlägg! Hoppas dagen tillslut slutade bättre.

2008-10-06 @ 19:15:36
Postat av: Susanne

Här är det högsta växeln som gäller. Fattar inte varför jag inte springer istället när jag ändå nästan håller samma fart.

2008-10-06 @ 19:22:30
Postat av: A

Hoppas det ordnade sig till slut och att humöret är bättre nu =)

Kram

2008-10-06 @ 19:30:58
URL: http://amittilivet.blogg.se/
Postat av: LillaNisse

>Susanne:Visst gick det bra till slut och dagen slutade i dur. Har du så mycket att göra just nu då? Om du springer på jobbet så slipper du kanske träna på kvällen.

>A:Det ordnade upp sig till slut, men det är nåt fel på programmet där vi lägger våra scheman.



Kram

2008-10-06 @ 20:35:03
URL: http://lillanisse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0