297 Uppdaterat...

Ni verkar ha varit duktiga på att uppdera era bloggar idag när jag varit ute och promenerat och tvättat, 25 nya inlägg på bloggkoll.se och jag tror att jag kommenterade 12 av dessa.
Nu har jag i alla fall bytt tvätt i maskinerna och hängt det som skulle hängas i torkrummet, inget i torktumlaren för tillfället, nu har jag nästan 1 timme på mig innan jag måste ner igen, tror faktiskt att jag ska ta mig en promenad till Ica, måste handla lite, ska ju ha nåt att äta också, det kanske blir en lite längre promenad för nu verkar solen lysa ute, hoppas att ni inte blir ledsna på mig för att jag försvinner en stund, men jag är nog tillbaka igen innan klockan 18, tills dess...

Vi hörs/syns
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0