296 Söndag...

Nu är det söndag igen, vaknade vid 9-tiden i morse och har haft en underbar natt, inte på det viset, jag var ju ensam, jag menar att jag sovit bra och bara haft fina drömmar, inga mardrömmar.
Klädde på mig och satte iväg på en liten promenad men det var inte så kul, det blåste så förskräckligt, var väl ute i cirka 1 1/2 timme och har fått till lite steg, allt för tävlingen, hoppas bara att inte N blir knäckt...
Hon ringde mig faktiskt precis innan jag kom hem för att höra om jag skulle åka upp till pappa, sa att jag skulle återkomma när jag pratat med Z för hon ville följa med dit.
Ringde upp Z direkt jag kom hem och hon ville givetvis följa med så jag sa att jag bara skulle duscha först sedan skulle jag hämta henne, vi skulle ta bilen dit, första gången på en vecka som jag använde bilen, bra va?
Vi var en liten stund hos pappa innan vi tog honom med oss till mormor A, hon blev jätteglad när vi kom dit och pappa blev lite rörd, han har lätt till tårar men det ska han inte skämmas för.
Vi satt och pratade en stund, jag lämnade dem för en stund när jag ville höra med sköterskan hur det egentligen är med A, hon surrar så mycket att man inte vet vad man ska tro på, har fått veta hur det är och vad vi kan förvänta oss, har rapporterat till de som bör veta.
Tror att vi var hos A cirka 1 timme, gick sedan tillbaka med pappa och lämnade honom i sitt rum, Z och jag sa hej då åt honom och jag sa att jag eventuellt skulle komma på tisdag förmiddag, jobbar kväll då och kanske hinner till pappa innan jobbet.
Åkte förbi hos N och M på vägen från sjukhuset, M var precis på väg till jobbet så jag erbjöd honom skjuts, Z gick in till N under tiden, åkte sedan tillbaka till N för att rapportera vad som blivit sagt.
Skjutsade sedan hem Z och jag åkte hem för att påbörja tvättstugan, det var ledig när jag kom hem så jag har börjat tvätta redan nu, på tal om det så är det dags att tömma maskinerna och lägga i nytt, men jag återkommer...

Vi hörs/syns
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0