293 Lördagkväll...

Har nu kommit hem efter en promenad ner till M och hans jobb och fram och tillbaka, var väl där ungefär 1 1/2 timme, satt och snackade skit mellan deras samtal, han även få mig en kopp te.
Vädret var väl inte så bra för en promenad, men jag hade en huvtröja på mig och då kunde jag ju ha huvan på mig för att inte sabba min frisyr....
Jag gick igenom stan både dit och hem, mest för att kolla om det var nåt drag, och det hade det nog varit, korsdrag, det var inte speciellt mycket folk ute så de måste ha blåst bort av draget, eller så är det nåt annat fel, det kanske var "Stjärnor på is" som drog istället.
Sen jag kom hem så har jag försökt att komma in på bloggkoll.se och där fanns det 11 nya inlägg och under tiden jag kommenterat en del av dem så har det hunnit komma 6 nya, ni verkar blogga friskt ikväll?
Sitter och tittar på "The Manchurian Candidate" just nu, men eftersom jag sett den sedan tidigare så har jag möjlighet att blogga också.
Eftersom det är lördag så unnar jag mig ett glas rött, även om jag är ensam så kan man ju behöva nåt gott att dricka och lite värme.
Nu måste jag skriva ett mail men jag återkommer....

Vi hörs/syns
Kram

Kommentarer
Postat av: A

Tack....

Ett litet kort svar väntar dig =)

Sov gott när det är dags...

Kram

2008-10-04 @ 23:59:21
URL: http://amittilivet.blogg.se/
Postat av: LillaNisse

>A:Det var så lite så, det är helt okey, när du känner för det.

Sov gott du också.

Kram

2008-10-05 @ 00:02:51
URL: http://lillanisse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0