291 Fika...

nu har jag kommit hem efter en trevlig stund på stan med min dotter Z, vi träffades och så tog vi en promenad ner på stan., vi gick och fikade lite på Lilla Caféet, Z ville bara ha en kopp te eftersom hon just ätit frukost.
Jag tog en kopp te och en toast, kände mig lite hungrig, vi satt där och pratade och läste tidningen, fick sällskap av en man som är engagerad i klubben, han ville veta hur Z hade haft det på träningslägret så att de satt och pratade jättelänge medan jag läste tidningen.
Innan vi ansåg oss vara klara där så hade jag nog druckit 3 eller 4 koppar te, vi träffade även N och M, de skulle gå och fika med en annan kompis men ville att vi skulle följa med.
Köpte även en korv av vår kompis korvgubben S medan jag väntade på Z som hade nåt ärende på apoteket.
När hon var klar så letade vi upp N, M och J som precis hade köpt fika, vi satt och pratade med dom, jag fick några chokladbitar av N som hon hade köpt och hon vågade inte äta flera, magen klarar inte det.
När de fikat klart bestämde Z och jag för att börja promenera hem och det var en skön promenad, kändes lite kallt men annars jätteskönt att vara ute.
Jag lämnade Z för att fortsätta förbi jobbet en sväng, men eftersom det var så skönt ute så tog jag mig en promenad i ett av motionsspåren borta i skogen, tror att det var cirka 5 km som jag gick, många steg blir det.
När jag sedan kommit hem till mig så kokade jag upp lite vatten för en kopp te och startade min dator, när jag väl loggat in så hade jag 19 nya inlägg från er på bloggkoll.se, nu har jag läst dessa och har väl lämnat spår hos ungefär hälften av er.
Måste börja fundera på nån mat för idag, har inte en aning om vad jag ska äta idag, skulle kunna tänka mig en pizza eller kebab, men samtidigt känns det onödigt nu när jag försöker att röra på fläsket lite.
Ska eventuellt gå och hälsa på M ikväll, han jobbar till 22:00, men om det blir lugnt på jobbet så kan det ju vara kul med lite sällskap.
Ska avsluta detta nu, men jag återkommer nog senare, tills dess...

Vi hörs/syns
Kram

Kommentarer
Postat av: A

Tack det samma =)

2008-10-04 @ 17:20:27
URL: http://amittilivet.blogg.se/
Postat av: ejmis

Klart alla djur ska ha sitt =)

2008-10-04 @ 19:29:25
URL: http://ejmis.blogg.se/
Postat av: LillaNisse

>A:okey

>Ejmis:visst är det väl så...



Kram

2008-10-04 @ 19:33:38
URL: http://lillanisse.blogg.se/
Postat av: Tessa

Hoppas att du fick i dig något gott till middag :-) ha en bra kväll!

2008-10-04 @ 20:14:10
URL: http://tesza.bloggspace.se
Postat av: LillaNisse

>Tessa:Vågar nästan inte tala om vad jag har ätit, som du vet gillar jag pasta, så idag blev det ravioli, och gott var det.

Kram

2008-10-04 @ 22:28:32
URL: http://lillanisse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0