283 Steg..

..upp lika tidigt idag för min morgonpromenad, det kändes lite skönare idag, hade sovit lite bättre men fortfarande för få timmar, fattar inte att det är så svårt att ta sig i säng på kvällen. Inga drömmar att rapportera om heller...
Ni kanske trodde att det här inlägget skulle handla om mina steg gällande stegtävlingen men det kommer i ett senare inlägg, har inte antalet steg med mig, så att jag kan skriva om det, får göra det när jag kommer hem istället, ska försöka att bättra mig.
Nu har jag fikarast och ska gå till fikarummet och se om det finns nåt trevligt sällskap att fika med, om det inte gör det så återkommer jag snart igen, då kan jag ju fika vid min dator istället, tills dess...

Vi hörs/syns
Kram

Kommentarer
Postat av: A

Du är duktig du med promenader =)

Hoppas du får en bra dag....

Kram

2008-10-03 @ 11:57:37
URL: http://amittilivet.blogg.se/
Postat av: LillaNisse

>A:Tack så mycket, beror väl på att jag är lite tävlingsmänniska, ha en bra dag du ocå



Kram

2008-10-03 @ 12:27:41
URL: http://lillanisse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0