277 Matrast...

... nu är den snart slut, men maten var god som vanligt, samma sort som igår, pasta med chorizo.
Satt och surrade med några arbetskompisar under lunchen så helt plötligt var nästan hela rasten slut och jag som hade tänkt skriva så mycket.
Kan ju berätta att efter jobbet idag så måste vi, jag och P ner på banken angående det lån vi måste ta i vår bostadsrättsförening, de har bestämt sig för att godkänna vår låneansökan, kanske passar på att fika när jag ändå är på stan, kanske ska kolla vad M och N gör då, kanske får sällskap av dom, om man inte får något annat trevligt sällskap?
Men, jag kan ju återkomma lite senare, tills dess....

Vi hörs/syns
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0