276 Vilken natt....

...usch och fy, vilken natt jag haft, jättejobbiga drömmar med personer som jag vet vilka dom är, till namn och ansikte, men har ingenting med dom att göra, de har förpestat hela min natt.
Vaknade säkert några timmar innan klockan ringde och just då, vaknade jag nog för att jag var så förbannad, det är ju tur att jag har så lätt att somna om igen.
När jag väl somnat igen så återkommer dessa personer igen och till en början går det väl bra, men så blir jag arg och förbannad och då vaknar jag igen, vet inte hur många gånger detta upprepades, kände mig inte speciellt utvilad när klockan ringde.
Antar att jag måste ha ägnat dessa personer någon tanke eftersom de dök upp i mina drömmar, kan inte förstå det annars, men eftersom det inte är personer som jag umgås med eller har någonting att göra med, är det konstigt.
Kanske måste läsa nån bok om drömtydning.
Måste kolla om ni uppdaterat nåt, återkommer senare, till dess...

Vi hörs/syns
Kram

Kommentarer
Postat av: Tessa

Då är vi två som haft jobbiga drömmar i natt.. jag har drömt en en väldigt obehaglig person och efter det hade jag svårt att somna om men lyckades tydligen eftersom jag sov då väckaren ringde..

2008-10-02 @ 11:20:59
URL: http://tesza.bloggspace.se
Postat av: LillaNisse

>Tessa:Är det inte typiskt så säg, hoppas kommande natt blir bättre..



Kram

2008-10-02 @ 11:43:25
URL: http://lillanisse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0