272 At home...

...till slut, en skön promenad hem, lite dåligt väder, men det finns ju inget dåligt väder säger en del bara dåliga kläder...
Har precis fixat mig en kopp te och 2 tunnbrödsrullar med skinka och senap, måste ju ha lite kvällsfika till bloggen och tv'n, egentligen är det säkert onödigt, men gott är det.
Sitter här som vanligt med dator'n i knät och Oskyldigt dömd på tv, märker att jag är lite splittrad , ser mer på tv än bloggar, sorry, tror jag måste återkomma senare...
Nej, vilken tur nu blev det reklam, ibland är det bra med reklam, nu hinner jag ju skriva lite till.
Ska försöka att ta mig i säng lite tidigare ikväll, måste försöka att få i alla fall nån timme mer sömn per natt.
Oj, nu börjar det igen, återkommer senare, till dess..

Vi hörs/syns
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0