270 Färdig...

...känner mig lite som nån som var med i "Godnattstunden" med Beppe Wolgers, tror att hon hette Sigrid.
När hon var klar på pottan så skrek hon alltid FÄRDIG, och då fick Beppe gå dit och hjälpa henne.
Den här serien gick på tv när jag var yngre mellan åren 1968--1974, så det är nog inte så många som kommer ihåg den.
Nu är jag FÄRDIG, med utbildningen i alla fall, väldigt bra och intressant, får väl se när jag ska börja att jobba utifrån det, den dagen den sorgen.
Jag är även FÄRDIG, men min middagsrast, idag blev det pasta och chorizo, gott, gott. Fick lite matsällskap i alla fall, vi är rätt så många som jobbar ikväll.
Har försökt att gå igenom era inlägg på bloggkoll.se, har väl skrivit några kommentarer men har nog några flera som jag ska meddela mig åt.
Hoppas att ni har en trevlig kväll, det har jag trots att jag jobbar, men det blir ju inte bättre än man gör det, eller hur?
Måste nog börja att jobba igen nu, men försöker återkomma så fort som tillfälle ges, tills dess...

Vi hörs/syns
Kram

Kommentarer
Postat av: petra

Ja Sigrid heter hon :) ..Jag kommer minnsan ihåg Beppe !!

2008-10-01 @ 19:18:05
URL: http://petrano1.bloggspace.se
Postat av: LillaNisse

>Petra:Då är det alltså inte bara jag som är så gammal?

2008-10-01 @ 19:26:35
URL: http://lillanisse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0