Torsdagkväll...

...idag har jag haft en bra dag på jobbet även om det varit fullt upp hela dagen, mitt extrauppdrag gick bra idag också...
Flexade ut sista timmen, hade bokat tvättstugan och kände att jag ville hem så snart som möjligt för att påbörja tvättningen.
Har nu kört 2 maskiner och har  fyllt på 2 nya, ska väl inte behöva ta så lång tid att tvätta klart, sedan har man ju städningen av tvättstugan kvar, annars retar man väl upp nån och så kommer det väl nån arg lapp.
Z ringde mig tidigare ikväll, hon trodde att det var jag som hade ringt henne men det hade jag inte hunnit att göra ännu, hon berättade att de hade det bra i Tärnaby men att det var ungefär -15 grader, hon skulle komma hem imorgon.
Ska väl ta och ringa till K också och kolla hur läget är med henne, har inte pratat med henne på flera dagar, minns inte riktigt när det var sist.
Nu är det dags att gå ner och tömma maskinerna och hänga upp det som ska in i torkrummet, måste väl även byta i torktumlaren, återkommer lite senare...

Vi hörs/syns
Kram

Kommentarer
Postat av: A

Hoppas det går bra med tvätten =)

Ha en fin kväll

Kram

2008-11-27 @ 19:09:00
URL: http://amittilivet.blogg.se/
Postat av: LillaNisse

>A:Det gick bra, men det känns som det tog tid...

kram

2008-11-27 @ 23:03:30
URL: http://lillanisse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0