Tarzan....

...hiittade den här historien på en sida ikväll när jag surfade runt, hoppas att den kan roa er....
=============================================
Tarzan var ute och patrullerade i djungeln, på väg i lianerna över floden tappar han greppet och faller rätt ner i floden och krokodilerna anfaller direkt.
Den första krokodilen river till och sliter ut Tarzans vänsteröga, den andra krokodilen biter av högerarmen uppe vid axeln och den tredje krokodilen tar ett stadigt grepp i Tarzans XXX i grenen och sliter bort den.
Infödingarna hittar Tarzan svårt blödande på stranden och tar med honom till medicinmannen:
-Han är svårt skadad, jag kan inte göra något, svarar medicinmannen.
-Du måste, säger hövdingen, kommer du ihåg hur det var i djungeln innan Tarzan flyttade hit? Upplopp och oroligheter, stamkrig och ond bråd död.
-Du måste rädda Tarzan, djungelns polis.
-OK, jag får väl göra vad jag kan, sa medicinmannen.
Ett hököga fick ersätta det förlorade vänsterögat, högerarmen ersattes lika smidigt med en orangutang-arm. Men vad skulle han sätta mellan benen??? Då slog det honom.
-Vilken jäkla tur, jägarna kom ju hem med en elefant imorse. Men, tyvärr så var det en hona. Jaja, det får väl bära eller brista, han sydde dit snabeln istället.
När tre månader hade gått hade Tarzan repat sig bra och medicinmannen sa till Tarzan.
-Du är så pass återställd att du får åka hem, men jag vill att du kommer på återbesök om ett halvår så får vi se hur det har gått.
-Okey, sa Tarzan och knallade in i skogen.

Efter ett halvår kom Tarzan på återbesök och medicinmannen frågade hur det hade gått?
-Fantastiskt, jag bor ju i det högsta trädet i djungeln för att kunna spana och upptäcka oroligheter i tid, med det här ögat ser jag en mus på en mils avstånd och människor på 2-3 mil.
Armen, den är så bra att jag önskade att jag hade två orangutang-armar, när jag ser en orolighet eller ett tillbud slänger jag mig ut i lianerna och svingar mig i lian-expressen till stället där jag behövs, och klättring upp i träden? Ta-da-datta-daaa, så är jag uppe.
För att inte tala om snabeln.. ojojoj, succé hos brudarna. Den är lång, tjock och rörlig, ryktet om snabeln sprider sig som en löpeld i djungeln bland brudarna, jag kan inte ens hämta tidningen på morgonen p.g.a. att det står fullt med brudar under trädet och bara vill träffa mig. Jag får smyga över till grannen och låna tidningen av honom istället.
-Du har gjort ett jättebra jobb med mina nya kroppsdelar, sa Tarzan.
Men medicinmannen såg att de t var något som plågade Tarzan så han sa:
-Jag ser att något tynger dig Tarzan, berätta, jag har ju tystnadsplikt som du vet.
-Okey då, sa Tarzan. Allt är jättebra, förrutom en sak, varenda jävla gång jag är ute och springer på savannen så plockar snabeln gräs och stoppar upp i röven på mig...
==========================================
Vi hörs/syns
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0