Söndagkväll...

...jag nu sitter jag här igen och ska försöka få ner några rader i bloggen, har i alla fall käkat, idag blev det tortellini och bacon, gjorde en ostsås och blandade allt i en ugnsfast form, strödde över lite riven ost...gott, det blev över så nu har jag 3 matlådor till jobbet denna vecka.
Sedan jag hade diskat undan allt och fått ordning i köket igen så hade jag missat jättemånga inlägg från er, har nu gått igenom alla och skrivit några kommentarer, kände att jag kanske måste skriva nåt själv också.
Sedan jag satte mig vid datorn har Da Vinci Koden börjat på 3:an, sitter och tittar lite på den mellan mitt surfande, har ju sett den tidigare men jag tycker inte filmen var lika bra som boken, men så är det ju allt som oftast.
Ska väl försöka att ta mig i säng lite tidigare idag, även om jag jobbar kväll imorgon så ska jag väl försöka att göra nån nytta innan jag börjar jobba, kanske kan åka och hälsa på pappa och mormor, eller fika på stan, det känns som det är länge sedan...vi får väl se vad morgondagen erbjuder...
Oj, nu fick jag ett mail, återkommer när jag besvarat det, tills dess....

Vi hörs/syns
Kram

Kommentarer
Postat av: A

Det lät som en god middag...

Jag missade att det var den filmen idag.

Fast hade säkert inte haft ro att se den ändå =)

Sov gott...

Kram

2008-11-23 @ 23:30:46
URL: http://amittilivet.blogg.se/
Postat av: LillaNisse

>A:Det var jättegott också, sov så gott du också...

Kram

2008-11-23 @ 23:39:20
URL: http://lillanisse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0