Söndag-Måndag..

Nu har söndagen övergått till måndag och här sitter jag fortfarande vaken, jag har ju sovmorgon imorgon eller idag blir det ju nu....
Idag har jag haft en riktig slappardag, det var så mycket som  jag kunde ha gjort och borde ha gjort men det blev inte gjort, men vem kommer ihåg det om hundra år, inte en käft, så därför spelar det ingen roll...
Jag har i alla fall passat på att tvätta idag och det gick jättebra, nu är det gjort och så har jag även passat på att byta sängkläder, det är ju så skönt att få lägga sig nyduschad i rena sängkläder, det luktar så gott och känns så skönt mot kroppen.
Nu börjar det väl bli dags att leta sig mot sängen men jag finns nog här lite senare under dagen, tills dess....

Vi hörs/syns
Kram

Kommentarer
Postat av: A

God morgon.....

Åh, vad skönt med renbäddad säng =)

Hoppas du sov gott då....



Kram

2008-11-03 @ 07:34:26
URL: http://amittilivet.blogg.se/
Postat av: Tessa

Det är en av mina små lyxstunder att få lägga sig i nybäddad säng och vara nyduschad... tror jag ska göra det i kväll faktiskt :-D

2008-11-03 @ 07:50:42
URL: http://tesza.bloggspace.se
Postat av: LillaNisse

>A och Tessa:Ja ni skulle bara veta hur mysigt och skönt det var, det var bara sällskapet som saknades men det kan man ju fantisera om istället om man fortfarande vill vara singel....

Kram

2008-11-03 @ 12:45:03
URL: http://lillanisse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0