Snart...

..så är arbetsdagen/kvällen slut, känns skönt...har varit rätt så mycket ikväll men samtidigt går ju kvällen snabbt då.
Har väl tänkt mig att försöka komma i säng tidigt ikväll får väl se om jag kan hålla det när jag kommer hem, hade inte tänkt starta datorn över huvudtaget men jag undrar om jag kan hålla mig, ni drar för mycket mina vänner, är ju nästan det enda sällskap jag har...
Känns bra att jag inte ska upp klockan 7 imorgon i alla fall men jag måste ju se till att vakna innan 11:03 annars kommer jag försent till jobbet...pinsamt om det vore så...
Ha en fortsatt trevlig kväll mina vänner så får vi se om vi hörs nåt mer under resten av kvällen, annars...

Vi hörs/syns
Kram

Kommentarer
Postat av: A

God natt då om du lägger dig i tid =)

Sov gott....

Kram

2008-11-17 @ 23:05:53
URL: http://amittilivet.blogg.se/
Postat av: LillaNisse

>A:Jag försökte i alla fall göra det...

Kram

2008-11-18 @ 15:53:17
URL: http://lillanisse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0