Sköna söndag...

...vet inte om den varit det ännu, men jag har i alla fall fått sova bra inatt, men har sovit länge, blev uppe för länge också...
När jag klev upp så startade jag tv'n och  det var stafett idag och jag tycker att damlaget gjorde en bra insats, kunde väl inte förvänta oss nåt bättre resultat än så, de var ju på pallen i alla fall, Charlotte var väl den svenska som gjorde den bästa sträckan tror jag....
Tittar på herrstafetten nu, eller lyssnar lite på den medan jag skriver....har suttit och lyssnat på musik via youtube idag också, finns så mycket bra musik där, kommer säkert att lägga upp några klipp senare...
Pratade just med Z också, vi ska väl försöka att träffas senare idag, vet inte om jag går dit eller om hon kommer hit, vi skulle höras av via telefon lite senare, hon hade nyss vaknat...
Nu ska jag kolla igenom vad ni skrivit sedan jag kopplade ner igår, men jag återkommer lite senare...

Vi hörs/syns
Kram

Kommentarer
Postat av: A

Hoppas du får en bra söndag =)

Kram

2008-11-23 @ 14:32:16
URL: http://amittilivet.blogg.se/
Postat av: LillaNisse

>A:Det kommer jag säkert att få, vi får väl se...tack så mycket och hoppas att din dag blir bra också...

Kram

2008-11-23 @ 15:11:10
URL: http://lillanisse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0