Oj vilken....

...dag, min tisdag har än så länge varit jättejobbig.
När jag vaknade imorse så hade jag som tur var ingen huvudvärk mer och det var ju skönt, vaknade 7:30 och gjck direkt in i duschen och ställde mig där för att vakna, jätteskönt. Innan jag klädde på mig så hann jag precis starta min dator men hade problem att koppla upp mig så jag kunde inte skriva nåt, sedan har jag haft fullt upp hela dagen på jobbet.
På lunchen var jag ner på stan och handlade lite då när jag kom tillbaka på jobbet var det bara att slänga i sig maten innan vi skulle ha ett möte, var väl inte det roligaste mötet men nu har vi lite nya riktlinjer att följa...men det ska nog gå bra...
Idag jobbar jag till 17:45 och jag ska åka förbi hos M och N när jag slutar, hade bett M gå in på bolaget åt mig, hann inte dit på min lunch och han lovade att försöka fixa det åt mig, hoppas att han kommer ihåg det bara.
Ikväll skulle eventuellt Z komma förbi och hälsa på, hade messat henne tidigare och frågat om vi skulle gå ut och äta tillsammans men eftersom hon hade kvällslektion så skulle hon passa på att äta på skolan, men vi skulle höras senare, får väl se om jag får nåt besök då....
Ikväll ska jag försöka att återkomma i alla fall, tills dess....

Vi hörs/syns
Kram

Kommentarer
Postat av: Tessa

Jaha... det är de som langar alkohol då med andraord, jag brukar be Nettan gå åt mig i bland :) men det är väl lika bra man väntar lite för snart börjar hon väl ska ha provision S

2008-11-25 @ 19:30:04
URL: http://tesza.bloggspace.se
Postat av: A

Hoppas att din kväll blir lite lugnare än dagen då =)

Kram

2008-11-25 @ 20:25:27
URL: http://amittilivet.blogg.se/
Postat av: LillaNisse

>Tessa:Idag var de snälla som fixade det...

>A:Det blev inte, upptagen hela kvällen...

Kram

2008-11-25 @ 22:01:01
URL: http://lillanisse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0