Morrn...

...godmorgon mina kära vänner...om man nu kan säga det vid halv elva tiden...har inte haft möjlighet tidigare.
Min natt har varit jättebra, alltså, jag har sovit bra men på morgonkvisten så har jag vaknat flera gånger men som vanligt lyckas jag somna om, har haft några konstiga drömmar inatt men det var inget som oroade efter som jag kände på mig att de bara var drömmar..
Tog mig en promenad till jobbet imorse och satte mig för att läsa tidningen i lugn och ro, så skönt när ingen annan är här, att man får rå sig själv, sedan har arbetsdagen hittills rullat på för fullt, har lite "röd tid" nu så jag kan skriva några rader.
Jag hoppas att ni kommer att få en bra dag och så ska jag försöka återkomma lite senare, tills dess...

Vi hörs/syns
Kram

Kommentarer
Postat av: Anonym

Klart man kan säga God Morgon den här tiden. ;)

Jag har nyss vaknat.

Lät skönt att ha lite tid för sig själv med tidning och en kopp? innan dagen börjar.

Kram

2008-11-26 @ 10:57:35
Postat av: LillaNisse

>Anonym:Okey, bra att det är fler som känner likadant då...

Kram

2008-11-26 @ 12:43:56
URL: http://lillanisse.blogg.se/
Postat av: A

Då kikar jag in och säger god kväll =)

Ha det gott....

Kram

2008-11-26 @ 18:01:15
URL: http://amittilivet.blogg.se/
Postat av: LillaNisse

>A:God kväll själv då...och ha det så bra...

Kram

2008-11-26 @ 21:55:47
URL: http://lillanisse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0