Min kväll...

...har suttit framför datorn hela kvällen, surfat runt, mailat, läst bloggar och kommenterat några...
Fick även ett samtal ikväll från Glocalnet, ville att jag skulle byta leverantör på fast telefoni, men jag har funderingar på att säga upp min fasta telerfon och de sa jag åt honom och då var jag inte intressant längre, så blev man av med honom...
Annars hittade jag några bra tips hos en av mina bloggvänner A och ni kan läsa inlägget här.
Jag har länge funderat på att jag ska anmäla mig till Nix men jag har som man brukar säga inte fått tummen ur, men nån gång ska jag väl fixa det.
Har suttit och glott lite på "Sanningens Ögonblick" på 5:an, undrar om det är det som kallas kvalitets-tv? Usch och fy va mycket skit det är på tv...
Börjar fundera på om jag snart ska gå och lägga mig, hittar ingenting på tv att titta på och nu börjar jag bli less att sitta vid datorn, jag kanske återkommer senare....

Vi hörs/syns
Kram

Kommentarer
Postat av: Tessa

Ja men fasen det missade jag efter lite annan kvalitets TV. Ensam mamma söker :-) Godnatt på dej!

2008-11-16 @ 22:07:53
URL: http://tesza.bloggspace.se
Postat av: LillaNisse

>Tessa:Ja, ja, det var väl ungefär vad som fanns att välja på, godnatt till dig...

Kram

2008-11-16 @ 22:45:01
URL: http://lillanisse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0