Min dag.....

...än så länge har min dag varit bra. När jag blev färdig för att åka hemifrån idag så tog jag bilen, hade tänkt åka på stan men jag fick telefonsamtal under tiden i bilen och då körde  jag automatiskt upp till sjuhuset, vet inte varför, men så blev det, stannade till på parkeringen där innan jag kom på att jag hade tänkt åka på stan.
Gick upp och hälsade på pappa, han kom precis från matsalen när jag kom dit, han hade precis käkat lunch, vi satt och pratade en liten stund men sedan sa han att han skulle lägga sig och vila, så jag gick ner till mormor istället.
Idag var mormor på riktigt bra humör och hon hörde utan problem, vi hade en jättetrevlig stund, tror jag satt och pratade med henne i över 1 timme.
Åkte sedan därifrån och då åkte jag direkt hem, då fanns det ingen tid kvar för att åka på stan, hämtade bara maten ur kylskåpet och så tog jag mig en promenad till jobbet, Z ringde när jag nästan var framme på jobbet och ville ha skjuts från skolan, hon hade visst nån tung väska hon var tvungen att ta med sig hem, talade om för henne att jag inte skulle hinna gå hem och hämta bilen och sedan hämta henne utan att komma försent till jobbet, då sa hon att hon skulle gå hem och hämta bilen själv och sedan hämta väskan, hoppas att det gick bra för henne.....
Det har väl rullat på som vanligt sedan jag kom på jobbet, skönt att vara tillbaka och träffa alla arbetskompisar, och det har väl inte varit alltför mycket att göra idag, skönt....
Efter jag hade matrast så har jag fick jag näsblod, det har gått över nu men då fick jag huvudvärk istället, hoppas att den snart ger med sig annars blir det jobbigt att stå ut ända till klockan 22:00.....
Nu måste jag gå och hämta mig en kopp te, men jag kanske återkommer senare....

Vi hörs/syns
Kram

Kommentarer
Postat av: A

Hoppas huvudvärken går över...

Sov gott när det är dags =)

Kram

2008-11-24 @ 22:06:21
URL: http://amittilivet.blogg.se/
Postat av: ejmis

Näsblod och huvudvärk...du har väl inte högt blodtryck min vän?

Var rädd om dig!

2008-11-25 @ 11:04:54
URL: http://ejmis.blogg.se/
Postat av: LillaNisse

>A:det gick över och jag fick sova jättegott...tack

>Ejmis:Tror att det mer beror på att jag varit förkyld under en längre period, är ju blodgivare och jag brukar har jättebra blodtryck....jag är rädd om mig men tack för omtanken...

Kram

2008-11-25 @ 16:49:46
URL: http://lillanisse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0