Lördag...

...morgon, nästan nyss vaknat och klivit ur sängen, vaknade tidigare och var upp på toa men kände att jag ville fortsätta sova och det gjorde jag.
Natten har varit skön och bra, trots bristen på sällskap, verkligt sällskap då, i drömmarna har jag ju alltid en massa vänner med mig som förgyller mitt liv och mina nätter...
Har inga planer för dagen och helgen....ska väl kanske ta mig en promenad och då kan man ju göra en sväng ner på stan, kanske fika lite...kanske kan man få nåt trevligt fikasällskap....
Ska nog ringa och kolla vad Z ska göra idag, skulle ha försökt att träffa henne innan hon åker på läger igen, den här gången ska de till Norge, tror att hon blir borta 1 vecka, kanske hon vill hänga med och fika...
Ska försöka att ta mig i kragen nu och komma igång, kan ju inte sitta här vid datorn och häcka hela dagen, kanske borde röja lite i lägenheten och sedan ska jag väl ta mig en dusch...en lång, varm och skön dusch...
Hoppas att ni alla får en bra lördag, det ska jag försöka få....

Vi hörs/syns
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0