Godmorgon....

..så då var man här igen tidigt på morgonen, och visst har jag haft en mycket bättre natt, har sovit jättebra de timmar som jag sovit och jag har drömt jättemycket, men bara trevliga drömmar.
Jag har väl vaknat några gånger under natten men har somnat om gott igen och då känns det bra.
Var inte speciellt trött igår när jag skulle gå och lägga mig, antar att jag var lite för pigg efter träningen igår kväll.
Ska väl snart ta mig in i duschen för en varm och skön dusch och idag verkar det vara lika kallt ute, det blir nog mössa, vantar och halsduk på när man ska till jobbet, idag jobbar jag dagpass 8:00--16:30.
Idag har jag bokat en helkroppsmassage genom jobbet, se fram emot det, brukar vara så skönt när man blir masserad, skulle nog kunna somna när man ligger där och blir ompysslad, det kan behövas när man har ett stillasittande arbete som jag har....
Hoppas att ni får en bra dag idag och att ni får fint väder, nu ska jag hoppa in i duschen och göra mig i ordning, men jag dyker nog upp senare igen....

Vi hörs/syns
Kram

Kommentarer
Postat av: A

God morgon...

Det låter skönt med massage =)

Ha en fin dag...

Kram

2008-11-12 @ 07:15:08
URL: http://amittilivet.blogg.se/
Postat av: Tessa

Åh vad härligt med massage :-) jo det är kallt ute i dag.. Ha en fin fin dag nu, vi går mot helg!

2008-11-12 @ 07:27:38
URL: http://tesza.bloggspace.se
Postat av: Siri

Ha en bra dag, njut av din massage. Jag ska få massage i morgon, då ska jag också njuta.

Kram

2008-11-12 @ 07:49:57
Postat av: LillaNisse

>A:Godmorgon, det brukar vara skönt med magssage..

>Tessa:Jag kände att det var kallt, massage ja...

>Siri:Tack så mycket och visst ska jag njuta, du får vänta en dag på att njuta då...

Kram

2008-11-12 @ 10:02:43
URL: http://lillanisse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0