Godmorgon...

...till en ny dag och idag är det ju torsdag, får väl se om det blir ärtsoppa och pannkaka idag då till mat....
Har haft en bra natt och det känns att det blev några timmar för lite sömn men...det går nog bra ändå.
Idag innan jag började att jobba gjorde jag det som jag inte tycker om att göra....var ju tvungen att göra klart och betala räkningarna, jag hatar det, blir så besviken varje gång när man gjort det och ser vad som finns kvar på konton när det är klart....känns som lönen tar slut i samma veva som den hamnar på kontot...Men, det är väl kanske likadant för er?
Nu på morgonen har jag ett av mina extrauppdrag, hoppas att det går bra, hade även ett igår morse och det var väldigt positivt..
Måste nog börja att förbereda mig lite för det innan det är dags....
Hoppas att ni får en bra torsdag mina vänner....

Vi hörs/syns
Kram

Kommentarer
Postat av: A

Ha en bra torsdag själv =)

Kram

2008-11-27 @ 10:04:57
URL: http://amittilivet.blogg.se/
Postat av: LillaNisse

>A:Detsamma till dig...

Kram

2008-11-27 @ 18:02:12
URL: http://lillanisse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0