God morgon...

...kom just på när jag skickat iväg mitt förra inlägg att jag inte  hade skrivit något godmorgoninlägg....natten har inte varit så bra, har vaknat jättemånga gånger, men visst som vanligt somnar jag om utan problem, men jag vet inte varför jag vaknat så många gånger, känns som jag oroar mig över någonting, tankarna snurrar bara runt....
Jag hoppas att ni  haft en bättre natt än vad jag haft och att er tisdag blir bra...
Nu sitter jag här och funderar över vad jag ska göra, ska jag ta mig en dusch och försöka få på mig några kläder eller ska jag dra på mig kläderna och gå och träna och sedan kan jag duscha där innan jag börjar att jobba 12:00....att det ska vara så svårt att ta ett beslut ibland....så jävla velig ibland...

Vi hörs/syns
Kram

Kommentarer
Postat av: A

God morgon eller eftermiddag =)

Jobbigt att sova dåligt. Hoppas det bara var en engångsföreteelse. Ha en bra dag på jobb =)

Kram

2008-11-11 @ 12:16:06
URL: http://amittilivet.blogg.se/
Postat av: LillaNisse

>A:Godmorgon/godeftermiddag och godkväll, nu är jobbkvällen snart slut och dagen har väl varit bra, ska nog lägga mig tidigare ikväll....

Kram

2008-11-11 @ 19:34:43
URL: http://lillanisse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0