Torsdag....

...så nu fick jag några minuter över att skriva några rader, vilken hektisk dag. Kom inte i säng förrän klockan 2:00 inatt och skulle upp klockan 6:00, snacka om att jag var trött när mobilen väckte mig...
Funderade på om jag skulle ställa om klockan till en timme senare...kom på att det var nog ingen mening då skulle jag nog känna mig ännu tröttare när jag vaknade igen..
Låg kvar i sängen och filosoferade en stund och då kände jag mig riktigt pigg när jag senare klev upp, direkt in i duschen och hade en lång och varm dusch, skönt....
Fick sedan på mig kläderna och tog min promenad till jobbet, tog mig en kopp te när jag kom hit och satte mig för att surfa lite, hade ju över 45 minuter innan jag skulle börja att jobba....fastnade i nåt annat på webben då och hann inte skriva nåt då heller.
Idag har jag haft ett av mina extrauppdrag och det gick jättebra även denna gång, har även haft kökstjänst idag, det innebär att vi ska duka fram bröd och ost till frukost och även hålla koll på diskmaskinerna i köket, se till att de sätts igång och sedan töms, har haft hjälp av en annan kollega som är lite husligare än mig..
Nu har jag pratat med N lite om pappa och vi har bestämt oss för att åka dit när vi slutar idag, se om vi kan prata förstånd med honom, eller om det är ett hopplöst fall....M skulle visst jobba extra ikväll och då känns det väl lite lättare att åka dit för N antar jag.
Tänkte jag skulle flexa ut 1 timme tidigare idag när jag har möjlighet och så ska vi träffas hos pappa vid 4-tiden, håll tummarna för oss...
Nu ska jag börja att avsluta dagens arbete men jag ska försöka att återkomma lite senare, tills dess....

Vi hörs/syns
Kram

Kommentarer
Postat av: cammie

oh, tackar ! =) Önskar dig en fin dag!!

2008-12-04 @ 15:31:06
URL: http://tuscha.blogg.se/
Postat av: Lennart

Ungefär 4 timmars sömn? Det är inte mycket direkt, då är man garanterat seg och slö då klockan ringer.

2008-12-04 @ 19:30:45
URL: http://trannel.blogg.se/
Postat av: A

Det var inte mycket till sömn....

Undrar om du är dödstrött nu =)

Ha en skön kväll...

Kram

2008-12-04 @ 19:52:28
URL: http://amittilivet.blogg.se/
Postat av: ejmis

Håller tummar och tår för att det går bra.

2008-12-04 @ 19:55:53
URL: http://ejmis.blogg.se/
Postat av: LillaNisse

>Cammie:Det var så lite så, önskar dig detsamma...

>Lennart:Visst är det så det var nåt annat som var intressantare än att sova....och nån gång går det ju...

>A:Nej, det var det inte och jag är rätt så trött nu, får väl se hur länge jag orkar hålla ut...detsamma till dig...

>Ejmis:det gick rätt så bra idag när vi träffade pappa, skriver nog ett inlägg om det...

Kram

2008-12-04 @ 20:50:31
URL: http://lillanisse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0