Tisdag...

...så nu sitter jag på jobbet igen för kvällsjobb, har haft en skaplig natt och vaknade till vid 8:30, skönt, hade en lugn förmiddag, när jag duschat och fått på mig kläderna tog jag mig en promenad mot jobbet.
Passade på att slinka in på restaurangen på vägen till jobbet, det ar ju tisdag och då är det bruna bönor och fläsk som gäller....åt faktiskt en tallrik med sallad också.
Idag började jag jobba 12:00 och ska jobba till 20:30 ikväll, än så länge har arbetsdagen varit lugn och skön, hoppas att resten av passet blir lika bra....
Har pratat med N några gånger idag, hon har ju haft ledigt både måndag och tisdag och hon jobbar inte förrän på fredag igen, men jag tror inte att hon ser fram emot det...
Just nu har jag matrast men eftersom jag redan ätit innan jag började att jobba så behöver jag ingen mat nu, utan då kan jag försöka att få ner några rader för er att läsa, innan en del av er börjar att klaga igen på dålig uppdatering...
Ska försöka att kolla igenom bloggkoll lite för att se vad ni skrivit om, återkommer senare...

Vi hörs/syns
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0