Tisdag....

...min arbetsdag har varit otroligt bra, förmiddagen rann iväg snabbt hade mycket att göra och till lunch blev det youghurt och müsli, ville inte äta för mycket inför julbordet.
Efter min lunch gick arbetsdagen bra också, inte alltför mycket att göra och på eftermiddagen skulle vi ha arbetsplatsträff i 1 1/2 timme, den var intressant och efter den bar det av till julbordet, det kom en buss som fraktade oss dit och hem.
Julbordet var som vanligt jättebra, eftersom jag inte äter slll eller nån annan fisk åt jag bara av det kallskurna, lite ost och kex och sedan godis och några koppar te.
Blev besviken att jag inte kunde äta så mycket som jag hade tänkt mig men det känns som jag ätit fullt tillräckligt, känner mig alldeles uppsvälld fortfarande, behöver nog bara nåt att dricka lite senare ikväll.....
Två av mna arbetskamrater hade gitarrerna med sig sedan hade nån gjort ett sånghäfte med julsånger så det blev lite sång och musik ikväll, för min del blev det inte så mycket sång eftersom jag inte kan sjunga, men jag är duktig på att röra på läpparna så det var nog ingen som såg att jag inte sjöng....
Bussen skulle gå hem vid 20:00, jag hade tur och kunde kliva av när bussen närmade sig min lägenhet annars har jag fått gå från jobbet, det hade kanske varit lika bra, men jag kände mig för lat för det....
Slet av mig kläderna när jag kom hem, kändes som de var lite för trånga, undrar vad det kan bero på....
Nu ska jag försöka att gå igenom era nya inlägg som jag missat under dagen och kvällen, men jag försöker att återkomma lite senare....

Vi hörs/syns
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0