Time to...

...go home soon, känns skönt att den här kvällen snart är slut, har fått en jobbig huvudvärk så det blir nog direkt i säng kanske när jag kommit hem.
Kan ha problem ibland när jag lämnat blod om jag dricker för lite vatten, men det vet jag att jag inte gjort idag för att jag har varit på toa jättemånga gånger, känns som vattnet runnit rakt igenom mig.....
Just nu ringde Z och vill ha skjuts på skolan imorgon bitti, ska hämta henne vid 7:50, så det var den sovmorgonen, men jag får väl gå och lägga mig när jag har skjutsat henne, det är ju inget problem egentligen....
Det är väl lika bra att jag säger godnatt till er redan nu eftersom jag troligen lägger mig direkt jag kommer hem.... ska krama kudden...så sov så gott och dröm söta drömmar mina vännner och vakna utvilade till veckans sista arbetsdag...


Vi hörs/syns
Kram

Kommentarer
Postat av: A

Otur med sovmorgnarna....

God natt och sov gott =)

Kram

2008-12-11 @ 22:27:51
URL: http://amittilivet.blogg.se/
Postat av: LillaNisse

>A:Visst är det väl så men det går bra ändå....

Kram

2008-12-12 @ 15:07:09
URL: http://lillanisse.blogg.se/
Postat av: Katie

Hej!

Jag har en Casio Exilim 10,1 megapixel. Jag vet inte riktigt vad mer jag kan berätta. Jag har lådan till den i någon av säckarna som jag just hämtade hos Anna, men jag tror att det där räcker!

2008-12-12 @ 17:01:00
URL: http://katie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0