Söndag....

...så då var det söndag igen och snart ny arbetsvecka, till veckan jobbar jag 3 sena kvällar, på måndag, torsdag och fredag så det blir några dagar som jag kan sova ut, skönt...
Idag har jag sovit länge igen, satt uppe inatt och kollade på NHL-hockey, en bra match men så här i efterhand så känns det som det skulle ha varit smartare att gå och lägga sig istället, men jag har så lätt att sitta uppe länge på nätterna.
Verkar som en skaplig dag ute, solen verkar försöka att titta igenom, kanske ska ta sig en söndagspromenad, vi får väl se hur det blir med det...
Har just gått igenom bloggkoll och hade fått nästan 20 nya inlägg att läsa igenom, men det är väl inte så konstigt eftersom jag sovit så länge idag, har lämnat spår hos några av er...
Sitter som vanligt med datorn i knät och tv'n igång, är ju både skidåkning och skidskytte, får väl se vilket som är mest spännande...återkommer nog snart igen....

Vi syns/hörs
Kram

Kommentarer
Postat av: A

Ha en fin dag..

Kram

2008-12-07 @ 16:41:26
URL: http://amittilivet.blogg.se/
Postat av: LillaNisse

>A:Detsamma till dig min vän...

Kram

2008-12-07 @ 18:07:50
URL: http://lillanisse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0