Nu är det klippt...

...nyklippt, var just nu upp till pappa och klippte honom, han har tjatat länge på mig om det men jag har retat honom och sagt att personalen ville att han skulle ha lite längre hår så att de kunde lugga honom när  han inte är snäll.
Chattade med N tidigare och hon hade inte åkt till pappa efter jobbet idag, hon  var alldeles för hungrig och då lovade jag att jag kunde åka upp idag istället.
Så, nu ser pappa ut som ett skinhead igen, men han vill ju ha så kort hår, vet inte varför egentligen men så länge som han är nöjd så är det väl okey.
När detta var klart gjorde jag ren apparaterna och sedan gick jag ner till mormor en sväng, mormor satt i matsalen och pratade med några andra av de som bor där, hon hörde dåligt idag igen, men  hon var rätt så nöjd när jag kom dit, hon ville bjuda på lite godis men jag tackade faktiskt nej, det händer inte så ofta att jag tackar nej till godis, men idag gjorde jag det, nästan lite stolt över mig själv....
Nu ska jag nog försöka att hitta nåt att äta, är inte speciellt hungrig men äta måste man ju ändå...ska försöka återkomma lite senare, till dess....

Vi hörs/syns
Kram


Kommentarer
Postat av: Katie

Jag har faktiskt ingen aning om hur det där med tvättiderna fungerar. Jag trodde det var som i en vanlig lägenhet. Man fick boka en och behövde man tvätta mer sedan fick man boka en ny tid då. På fem timmar hinner man tvätta fem maskiner och torka fyra. Jag har snart slut på underkläder. Jävla människa.

Såklart menar jag adventsstjärnan. Jag har inte tid för blommor, dom dör bara ifrån mig.

2008-12-14 @ 18:37:36
URL: http://katie.blogg.se/
Postat av: LillaNisse

>Katie:Finns det ingen du kan kolla upp det här med tvättstugan då? Förstod vad du menade försökte bara retas med dig igen...

P o K

2008-12-14 @ 20:27:38
URL: http://lillanisse.blogg.se/
Postat av: Tessa

Sjyrrans att du hjälper till så att Bosse blir ett skinheads :-D Nettan var här en sväng i eftermiddag men jag hade ett BRA lockbete -Aishatou ;-)

2008-12-14 @ 23:04:54
URL: http://tesza.bloggspace.se
Postat av: LillaNisse

>Tessa:visst vad gör man inte för att slippa en massa tjat, givetvis åkte hon till dig när hon slapp att åka till pappa och så fick Micke laga maten idag igen....

Kram

2008-12-14 @ 23:59:20
URL: http://lillanisse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0