Nej....

...vilken jävla morgon, vet inte vad som hänt, vaknade av mobilen 8:15 då en kompis ringde och väckte mig, tack min vän....hade ställt klockan på 6:00 för att hinna med att toabesök och dusch innan klockan 7:00, då arbetet med avloppet skulle innebära att jag inte kunde duscha eller gå på toa efter klockan 7:00.
När jag insåg att jag försovit mig så kändes det som jag lika gärna kunde ligga kvar i sängen hela dagen, men till slut insåg jag att jag hinner ju gott och väl till jobbet ändå, började ju inte jobba förrän 9:15.
Tänkte att mina arbetskamrater får nog stå ut med att jag inte är nyduschad idag, än så länge är det ingen som klagat, kanske därför som jag sitter ensam i mitt rum???
Har haft en jobbig morgon på jobbet, känns som jag inte vaknat riktigt än, men det blir nog bättre och bättre eftersom, känns det som, får väl hoppas att jag tar mig i säng lite tidigare ikväll.....

Vi hörs/syns
Kram

Kommentarer
Postat av: A

Jäkla skit att försova sig...

Hoppas dagen varit någorlunda ändå =)

Kram

2008-12-09 @ 20:24:36
URL: http://amittilivet.blogg.se/
Postat av: Tessa

Oij då... ja såna morgonpigga vänner ska man vara rädd om ;-)

2008-12-10 @ 00:17:12
URL: http://tesza.bloggspace.se
Postat av: LillaNisse

>A:Usch va jobbigt det var, tur att nån var snäll och väckte mig....men visst dagen har varit bra...

>Tessa:Visst är det så att det är bra med snälla och pigga vänner...

Kram

2008-12-10 @ 09:49:15
URL: http://lillanisse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0