Min dag...

...hittills, vaknade vid 6-tiden för att vakna upp och göra mig iordning innan jobbet, satt och vaknade till framför tv'n, kollade in nyheterna och sedan fick jag på mig kläderna.
Tog mig en promenad till jobbet, gick förvi bageriet och köpte mig en påse nybakat matbröd och det var jättegott.
Idag har varit en jobbig dag, brukar vara mycket på måndagar och eftersom jag sällan jobbar dag på måndagar har det känns jättejobbigt, gick till och med från jobbet på lunch idag bara för att komma härifrån, skönt.
Var på restaurangen och käkade kebab-spett och ris, jättegott.
Tillbaka på jobbet för lite mer jobb i cirka 1 timme innan jag till slut fick tid för lite administrativt arbete, och då passar jag på att skriva några rader.....
Hoppas att er måndag varit lite bättre än min måndag, antar att jag kommer att vara jättetrött ikväll när jag slutar, får väl se när jag återkommer...

Vi hörs/syns
Kram

Kommentarer
Postat av: Gunzan

Tung dag?

:o

2008-12-15 @ 19:22:23
URL: http://gunzans.blogg.se/
Postat av: LillaNisse

>Gunzan:Det har nog egentligen bara varit en vanlig måndag men jag är inte van att jobba dag på måndagar, därför har det nog varit lite tyngre än att jobba kvällspass....

Kram

2008-12-15 @ 21:19:30
URL: http://lillanisse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0