Kväll...

....dags för ett kvällsinlägg, har varit lat och slö hela dagen, men det måste man ju få vara, söndag är ju vílodagen....
M och N var förbi och hämtade sin extranyckel, det  hade lyckats låsa sig ute, blev nästan lite nervös när jag inte hittade den, trodde jag visste var jag hade den men M visste att den låg i min bil och visst hade han rätt....
De berättade att de varit förbi hos pappa och mormor idag och det hade varit rätt så bra med dem, jag ska  försöka att ta mig dit imorgon förmiddag innan jag börjar jobba.
Vet inte alls om det finns nåt att se på tv ikväll, måste väl kanske kolla igenom tv-tidningen för att se vad som erbjuds, antar att det är nån söndagsfilm att kolla in....
Nu ska jag gå och fixa mig nåt kvällsfika, kanske återkommer lite senare....

Vi hörs/syns
Kram

Kommentarer
Postat av: A

Men det är så skönt att bara lata sig ibland =)

Ha en bra kväll....

Kram

2008-12-07 @ 21:41:21
URL: http://amittilivet.blogg.se/
Postat av: LillaNisse

>A:Visst är det, detsamma till dig...

Kram

2008-12-07 @ 21:53:58
URL: http://lillanisse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0