Home alone...

again.....tog mig min promenad hem efter jobbet, kände mig riktigt trött som jag trodde, tog bilen lite senare och tänkte åka till M och N men jag såg ingen bil hemma där så då åkte jag hemöver igen, passade på att svänga förbi Ica på vägen hem, behövde fylla på skafferi och kylskåp lite.
Eftersom jag var ut och käkade på lunchen idag så var jag inte så hungrig ikväll, gjorde mig några mackor och det räckte gott och väl, gott....
Sedan har jag bara suttit och läst igenom era inlägg sedan tidigare idag, tror jag gått igenom cirka 35 inlägg, lämnade väl mitt spår på några inlägg, ni får väl kolla själva om jag besökt er....
Jobbar dagpass hela den här veckan så det får inte bli en sen kväll ikväll heller, igår tog jag mig i säng kring midnatt och det var inte så svårt att kliva upp imorse...imorgonkväll efter jobbet ska vi åka iväg och käka julbord vi ska till Gålsjö Bruk, vi var där även ifjol och det var jättegott och bra.
I fjol när vi var dit hade jag nästan nyss krockat med min bil, legat på sjukhus en natt för några brutna revben, levde mest på värktabletter då men när man fick lite riktig julmat kändes det genast mycket bättre, vi har en snäll arbetsgivare som bjuder oss på detta, och jag tror det är uppskattat av de flesta anställda....
Förresten glömde att berätta för er igår att jag klippte och rakade mig själv också, kan nog inte ha kortare hår än vad jag har nu utan att raka av allt hår på huvudet, beskyllde ju pappa för att se ut som en skinhead men ser nog nästan ut som en själv, men jag hoppas inte att nån säger åt mig "att skinheads har mer hår än hjärna"....

Vi hörs/syns
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0