Home alone...

..så då var man hemma igen i sin ensamhet efter ett vanligt kvällsjobb, en lugn och bra kväll på jobbet, tänkte att jag måste väl skriva några mer rader innan ni går och lägger er...
Vi har kallt här nu, -15 grader var det när jag åkte från jobbet så bilen kändes som en isbit, och kändes stel som fan, hade kunnat lämna bilen hemma idag men då jag var på stan och fikade med N så blev jag lite sen till jobbet, därför tog jag bilen.
Imorgon jobbar jag 12:00--20:30 så då blir det inte lika sent som ikvälll, men inte behöver jag kliva upp så tidigt imorgon i alla fall, kan ju ta det lite lugnt...
Ska försöka att gå igenom bloggkoll och se om ni skrivit nåt nytt, men jag kanske hinner återkomma en gång till lite senare...

Vi hörs/syns
Kram

Kommentarer
Postat av: A

Åh, vad kallt med -15 grader....

Jag tycker vi har kallt med -1...hehe

Ha en fin dag =)

Kram

2008-12-30 @ 16:04:45
URL: http://amittilivet.blogg.se/
Postat av: LillaNisse

>A:Egentligen är väl inte -15 speciellt kallt men innan man blivit van kylan så känns det jobbigt,

-1 är ju som töväder....ha en bra dag du också..

Kram

2008-12-30 @ 17:52:50
URL: http://lillanisse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0