Hjärntvätt....

hittade även den här....kanske roar den nån...

Ta dig ett par minuter och besvara frågorna så ska jag "programmera" din hjärna. I slutet kommer du förmodligen bli lite chockad. :)





Följ instruktionerna så snabbt som möjligt, men läs inte vidare på nästa fråga innan du svarat på den föregående. Du behöver inte skriva ner svaren, bara svara i huvudet och gå vidare till nästa fråga.










Hur mycket är:










12 + 18






























































Duktigt! 30










3 + 56






























































Korrekt! 59










89 + 2






























































Yes! 91










12 + 53






























































Helt rätt! 65











75 + 26






























































Rätt igen! 101










63 + 32






























































Alldeles riktigt! 95










Jag vet! Matematik är hårt arbete, men det lönar sig!!!










Kom igen ett par till.










123 + 5






























































Korrekt! 128










Snabbt nu!









































Tänk på ett verktyg och en färg!






























































Lite längre ner...






























































Lite till...






























































Bara lite till...






























































Du har tänkt på en HAMMARE och färgen BLÅ, inte sant???









Om du inte har tänkt på en blå hammare, är du bland de  2% som har en annorlunda (onormal) hjärna.

98% tänker på en hammare och blå, när de utför detta test

Vi hörs/syns
Kram


Kommentarer
Postat av: A

Moahaha...Jag är onormal...

Tänkte på röd hammare=)

2008-12-30 @ 19:08:32
URL: http://amittilivet.blogg.se/
Postat av: LillaNisse

>A:Då är jag lika onormal, visst inte om jag vågade erkänna men jag tänkte på en gul såg...

Kram

2008-12-30 @ 19:23:26
URL: http://lillanisse.blogg.se/
Postat av: Susanne

Röd hammare jag med!

2008-12-30 @ 21:09:38
Postat av: LillaNisse

>Susanne:Tydligen är du också onormal, men du är säkert bra ändå...

Kram

2008-12-30 @ 23:23:37
URL: http://lillanisse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0