Hemma...

...igen efter en bra dag på jobbet, hade lovat att skjutsa hem N efter jobbet, mest för att jag är så snäll men även för att jag tyckte det var onödigt att M skulle vara tvungen att komma och hämta henne.
Jag följde med in en liten stund och busade lite med katten Sigge,  jag har en nyckelring med en laserpekare och man kan lura honom att jaga den så han springer runt runt som en galning och ibland springer han rakt in i väggen, tror att han är lite knäpp....
Kom hem vid 23-tiden och sedan har jag bara suttit vid datorn, hade fått några mail som jag ska besvara och så måste jag väl se vad ni haft för er ikväll, inga dumheter hoppas jag....15 nya inlägg, måste läsa dem nu, återkommer snart...

Vi hörs/syns
Kram

Kommentarer
Postat av: A

Hehe... Så brukar vi leka med våra katter också =) Jättekul när de blir helt vilda efter ljuset...

Ha det gott...

Kram

2008-12-02 @ 00:42:41
URL: http://amittilivet.blogg.se/
Postat av: LilllaNisse

>A:Okey, det är fler som upptäck hur kul det kan vara att se dem springa runt runt....

Kram

2008-12-02 @ 17:03:57
URL: http://lillanisse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0