Hemma...

...efter jobbet, nu har jag kommit hem till slut, hade även fått en massa post, en del intressanta saker som jag hade beställt och några julkort också, får nästan dåligt samvete över att jag själv inte skickat ett enda julkort, det ligger liksom inte för mig, jag är väl en tjurig gubbe som inte gör det...
Sitter nu som vanligt med min dator i knät och jag hittar ingenting att se på tv, verkar inte vara nåt bra på de kanaler som jag har i alla fall, försöker även att besvara ett mail och chatta lite samtidigt....ja, jag kan göra flera saker samtidigt....
Ska väl även försöka att slå in de julklappar som jag köpt, vore ju kanske bra om det är gjort till imorgon när det är julafton...
Nej, nu måste jag försöka att fixa nåt som jag lovade att göra ikväll, men jag försöker att återkomma igen...

Vi hörs/syns
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0