Fredagkväll...

..sitter nu här igen en fredagkväll med datorn i knät och slötittar på Idol, eller egentligen lyssnar på Idol kanske är mer rätt...
Blev kvar nästan till klockan 18:00 på jobbet, ringde och pratade med K och Z innan jag gick hem, Z hade varit till Umeå torsdag och fredag för att kolla på högskolan och när jag ringde satt hon i bussen på väg hem, hon skulle nog bara ta det lugnt ikväll, eventuellt skull vi träffas imorgon på stan och kanske fika, får väl se hur det blir med det.
Sedan ringde jag upp K och hon kände sig lite lugnare, har hållit på med en hemtenta som hon skickade in idag, så nu lät det som hon kände sig lite mindre stressad, skönt...
Hon och Z hade träffats igår och varit ut och käkat tillsammans, kul att ens döttrar kan umgås så bra, tror att de tycker om varandra mer nu än när de bodde tillsammans...känns skönt att veta.
Orkade inte laga nån mat när jag kom hem, gjorde iordning några mackor och det var jättegott, lyssnade klart på min ljudbok som jag har hållt på med rätt så länge nu, men den var bra, måste nog kolla om M och N har nån ny som jag kan ladda in. Ikväll blev det ju ingen fredagspizza heller för M och N skulle käka julbort med några bekanta, hoppas att de får det trevligt....kanske får bli en lördagspizza istället?
Nu tror ajg att det är dags för kvällsfika men jag kanske återkommer lite senare, tills dess...

Vi hörs/syns
Kram

Kommentarer
Postat av: A

God middag....

Nu är det lördag =)

Hoppas du får en bra dag...

Kram

2008-12-06 @ 13:10:08
URL: http://amittilivet.blogg.se/
Postat av: Dilan Amin

hejhej <33

Vad gör du denna lördag?



/ www.mramin.blogg.se

2008-12-06 @ 13:14:21
URL: http://mramin.blogg.se/
Postat av: LillaNisse

>A:gokväll, har inte haft tid att besöka bloggen på hela dagen, fullt upptagen med en massa saker...men dagen har varit bra...

>Dilan Amin:Hej, just nu sitter jag med min dator i knät och surfar runt lite....

Kram

2008-12-06 @ 23:06:53
URL: http://lillanisse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0