Fredag...

...så nu är det fredag igen och slut på arbetsveckan för en del, jag själv har några timmar kvar att jobba innan jag får gå hem, idag jobbar jag till 16:15 och inte kan jag flexa ut heller....
Eftersom jag gick till sängs tidigt igårkväll så har jag haft en lite bättre natt med sömn och jag kände mig riktigt utvilad i morse när jag vaknade.
Var ändå lite osäker på om mobilen ringt när jag vaknade så jag tog på mig glasögonen och tittade på mobilen och klockan var då 5:59, la mig på rygg igen för att slappa lite till men det tog bara cirka 15 sekunder innan den ringde.
Klev upp och startade tv'n, kollade igenom text-tv'n vad som hänt under natten och sedan lyssnade jag lite på nyheterna innan det var dags för min vanliga långa varma dusch.
Klädde sedan på mig och gick på jobbet, imorse var jag här vid 7-tiden, gick in på bageriet och köpte mig en påse med matbröd och en påse med lussebullar, det är ju så gott med nybakat.
Gjorde mig 2 mackor direkt på jobbet och käkade dom medan jag besvarade några mail och ringde nåt privatsamtal, måste ju passa på innan man börjar att jobba....
Sedan har arbetet rullat på rätt så bra, ringde upp M och N, som åkt till S-vall idag för det var några arbetspass som var vakanta och N tog på sig ett av dessa, hon blev jätteglad när jag fixade det åt henne, ibland är jag snäll också....
Jag har inte käkat nån lunch ännu, är fortfarande mätt efter de 2 mackor som jag åt till frukost i morse men jag vet ju att jag snart måste käka nåt...
När jag hade matrast så blev jag uppringt av sköterskan på pappas boende, han ville ringa och meddela hur läget var med pappa och han berättade att det dragit ner en tablett gällande pappas medicinering och att det verkar göra nytta för närvarande men att de fortsatt skulle ha koll på om han fortfarande har hallucinationer, blev glatt överraskad av att han ringde och informerade om detta, tackade honom för att de fått pappa att förstå det här.....
Ska bara meddela detta till mina systrar nu så att de får veta vad han informerade om...försöker att återkomma lite senare, tills dess....

Vi hörs/syns
Kram

Kommentarer
Postat av: ejmis

Snuvan och hostan är bättre men jag känner mig fortfarande slut i kroppen.

Ha en fortsatt bra dag!

2008-12-05 @ 14:09:18
URL: http://ejmis.blogg.se/
Postat av: LillaNisse

>Ejmis:det låter ju bra att det känns bättre men att du är slut i kroppen kan nog ta hela helgen innan du slipper, krya på dig...

Kram

2008-12-05 @ 17:41:21
URL: http://lillanisse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0