555....

 ...inlägg har det blivit på den här bloggen....inte lika mycket som många av er skriver, men jag skriver när jag känner för det och visst ibland är det en massa nonsens, men några trogna läsare har jag nog som kommer tillbaka.....
Idag har jag bara haft en lat dag, på förmiddagen fick vi ju strömavbrott en stund och jag skyndade mig för att hinna skriva klart, avbrottet varade bara några minuter, men då hade jag redan skrivit klart och kopplat ner.
Tog mig en lång, varm och skön dusch innan jag klädde mig och åkte ner en sväng på stan, kollade runt lite bland affärerna innan jag gick till Lilla Cafét för att fika, blev några koppar te, en toast, lånade även tidningen för att läsa om vad som hänt, i tidningen hittade jag inget intressant att läsa i alla fall.....
Åkte sedan hem och bytte till lite bekvämare kläder, lade mig i soffan framför tv'n och somnade senare till, vaknade en stund senare och mådde jätteilla, vet inte varför men jag kanske behövde nån mat, gjorde mig nån macka och får hoppas att det känns bättre snart, känner mig fortfarande lite illamående.
Får väl kanske försöka att ta mig i säng tidigt ikväll om jag fortfarande känner mig så här lite senare och egentligen borde jag lägga mig tidigt eftersom jag jobbar dag även imorgon och på fredag, ska försöka återkomma lite senare....

Vi hörs/syns
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0