Sovmorgon...

nej, inte idag, hade kunnat sova länge idag eftersom jag jobbar kväll igen, men vaknade tidigt som vanligt.
Vaknade av att det regnade, ett jävla skitväder, men jag vill ju ha fint väder tills imorgon, min sista semesterdag.
Ska väl inte klaga alltför mycket på vädret, jag har ju haft några fina soldagar under min semester i alla fall, det är inte alla som fått de...
Hade tänkt kolla på OS inatt, men hittade inget som var värt att sitta och kolla på, om vi gör bra resultat som kommer vi få se ett antal repriser senare, så jag kan nog vänta i så fall.
Har lovat M att hjälpa honom att hämta någon/några saker idag, han skulle försöka att få tag i en släpvagn och sedan ska jag åka dit, antar att han behöver lite muskelhjälp.
Sakerna skall hämtas hos en av deras kompisar T, det ska visst vara fiesta där på fredag och de behover väl lite mer plats för att alla skall få plats. Syrran N ska väl dit som vanligt, senast hon var där så hade det varit en salig blandning av nationaliteter och det hade varit jättetrevligt, hoppas ni får det lika bra denna gång?
Vet inte hur mycket som skall hämtas då vi behöver en släpvagn, men det kanske är för stort för att rymmas i bilen.
Måste väl hoppa in i duschen och få på mig kläderna så att vi hinner fixa det här innan jag börjar att jobba.
Ska väl även försöka att hinna ner på stan och få mig en fika och läsa tidningen innan dess, med lite tur kanske man kan få nåt trevligt sällskap?
Jag hinner troligen att titta in senare under dagen så till dess...

Vi hörs/syns
Kram

Kommentarer
Postat av: Tessa

Du skulle passa sååå bra in här på Fiestan Nisse du skulle kunna ta med din kompis "korv gubben" om du känner att du vill ha moraliskt stöd ;-) MEN nu tycker jag faktiskt att du "fångar dagen" och gör en annorlunda avslutning på din semester :-D

2008-08-21 @ 14:39:24
URL: http://tesza.bloggspace.se
Postat av: Anonym

Det kan väl inte var mig du menar som trevligt sällskap eller?

2008-08-21 @ 14:50:13
Postat av: Gunzan

Kul att se att du bloggar igen! (ska jag säga förresten...)

Jag visste inte att augusti kunde vara så här regnigt!

För isf hade jag inte lagt mina semesterveckor just nu. Men det är skönt att inte passa tider och jobba och stå i.

Ja Umeå är också långt borta att ha ungarna. Som Helsinborg... Men de är ju vuxna, visst?

Ha det bra!

2008-08-21 @ 15:06:20
URL: http://gunzans.blogg.se/
Postat av: Tessa

Nisse, Carpe Diem... jag vet inte vad "Fånga kvällen" heter :-D

2008-08-22 @ 12:27:15
URL: http://tesza.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0