Nytt utseende....

Eftersom jag varit så dålig på att uppdatera min blogg så måste jag väl försöka att göra något på den, och då ändrade jag utseendet till att börja med.
Hittade även en "widget" som spelar musik när man kommer in på sidan, man kan givetvis pausa musiken, om man inte gillar Sade, som jag lagt in som playlist, just nu.
Jag hittade den här om ni är intresserade av att ladda ner den, förresten så går det väl att klicka på "create free".
Annars har det hänt så otroligt mycket sedan jag skrev här senast och jag återkommer väl om allt detta i något annat inlägg, allt lämpar sig inte att skriva offentligt.
Det får vara bra för ikväll nu, men..

vi hörs/syns
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0