God Morgon...

Vet inte om jag håller med om att det var en god morgon. För första gången på länge så ska jag jobba ett dagpass, jag som bara jobbat kvällar under hela sommaren.
Innan jag vaknade av mobilen imorse så hade jag en så trevlig dröm som jag egentligen ville fortsätta med, men vad gör man inte för sin arbetsgivare, det var bara att kliva upp.
Jag har egentligen inga problem att kliva upp på morgonen, sätter bara fötterna på golvet, än hur trött jag är, ibland "masar" jag mig till soffan och sitter där framför tv'n tills jag vaknar till så att man klarar av att duscha.
Nu har jag bara en semesterdag kvar innan jag ska tillbaka till att arbeta 5 dagarsvecka igen, det känns inte så bra.
Det har varit jättehärligt att vara ledig 2 dagar i veckan under 10 veckor, med bara 3 arbetsdagar i veckan så hinner man aldrig bli less.
Kommer att försöka få ett liknande semesterschema nästa år också, hoppas att det går att genomföra.
Annars har min sommar var jättehärlig, spenderar det mesta av min lediga tid på Rotsidan, om och när det är fint väder.
Har väl lyckats få lite sol under mina dagar där ute, tror att jag "flagnat" 3 eller 4 gånger, så nu är det inte så mycket solbränna kvar.
Syrrans kille M brukar retas med mig och kalla mig för nåt utländskt namn, han tycker att han är så rolig så...
Nu är det snart slut på min lunch, så jag måste väl börja att jobba igen...

Återkommer snart...


Vi hörs/syns

Kram


Kommentarer
Postat av: Nettan

Kul att du äntligen fått tummen ur och börjat blogga igen...

Har saknat ditt skrivande...

2008-08-19 @ 19:47:55
URL: http://nettans.blogg.se/
Postat av: Tessa

SNYGG blogg och skön musik :-D Men du, i bland då jag står uppe på mitt jobb och tittar ner på gågatan så KAN man faktiskt tro att du i allafall har lite har utländskt påbrå då du pratar med korvkillen som definitivt har det S

2008-08-19 @ 23:11:44
URL: http://tesza.bloggspace.se
Postat av: Katie

Åh vad roligt att du börjat blogga igen!

2008-08-20 @ 00:33:22
URL: http://katie.blogg.se/
Postat av: LillaNisse

>Nettan:visst är det, du har inte sagt att du saknade mig..

>Tessa:det kanske finns lite "tattarblod" i mig, vem vet...

>Katie:visst är det, gäller bara att man har nåt att skriva om...



Kram

2008-08-20 @ 21:47:08
URL: http://lillanisse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0