101

Såg att jag passerat 100 inlägg och det har tagit tid,  men det är väl inte så konstigt, jag är ju inte så aktivt som alla andra.
Så detta är mitt 101 inlägg, sittter och bloggar på jobbet som vanligt när jag har lite "röd tid", jobbar kväll igen till 22:15 och det är skönt att ha kvällspass.
Jobbar sent imorgon oxå och är ledig på fredag.
Till helgen skall jag skjutsa min dotter K till Umeå hon skall börja att plugga där, hon har ännu inte bestämt sig vilken dag hon vill åka dit men jag får väl snart veta antar jag.
Hoppas att utbildningen kommer att gå bra och att hon kommer att trivas där, hon skall läsa till lärare yngre år.
Min andra dotter Z har åkt till Cypern 1 vecka med en klasskompis och kommer hem lagom skolan börjar igen, fick ett sms från henne att de hade det jättebra men att hon bränt sig lite och att hon skulle vara lite mer försiktig med solen.
De hade i alla fall bra väder, varmt och skönt.
Lite orolig är man över att de är borta utan vuxna, vem vet vad 2 18 åriga tjejer kan hitta på....
Annars har det inte hänt så mycket i mitt liv som passar sig att berätta för alla.
Nu börjar det bli dags att börja jobba igen, så...


Vi hörs/syns

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0