42-åringen har erkänt....

....mord på Engla och Pernilla, det känns väl bra att det klarats upp men samtidigt är det en tragisk upplösning, inte minst för de familjer som mist sina döttrar.
Mina tankar går till flickornas familjer i denna stund, hoppas ni orkar med detta besked och orkar gå vidare med livet.
Själv känner jag ett otroligt hat mot denna person, trots att jag själv anser mig vara en empatisk person så känner jag just nu att denna person 42-åringen, har han verkligen rätt att leva?
Inte som jag känner just nu, kan man ta livet av någon, då anser jag att då har man inte rätt att själv leva.
Ni är säkert många som inte håller med mig, men kan ju tänka mig hur jag själv skulle ha reagerat om detta skulle hänt någon av mina döttrar, och ni som inte håller med mig, vad skulle ni säga om det var ett av era barn?
Avslutar med att tända ett ljus för flickornas familjer något som många gjort innan vi visste vad som hänt Engla

Vi hörs/syns
Kram



 

Engla och Pernilla


Kommentarer
Postat av: senija

Heej.. Va med och gissa i min blogg =)

2008-04-13 @ 23:08:14
URL: http://seniijaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0